آرشیو: انجمن نجوم مشهد و شرکت دانش بنیان انگاره فیزیک توس، در تاریخ جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، همزمان با روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی، اقدام به برگزاری همایش استانی نجوم آماتوری خواهند نمود.

پس از چندین سال وقفه در برگزاری چنین همایش‌هایی، این گردهمایی فرصتی مغتنم برای دیدار و تبادل اطلاعات منجمان آماتور استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی می‌باشد. اهم برنامه‌های همایش شامل سخنرانی پیشکسوتان نجوم آماتوری در استان و احتمالا برگزاری چند کارگاه آموزشی کوتاه مدت نجومی خواهد بود. جزئیات برنامه در اطلاعیه‌های بعدی به استحضار خواهد رسید.

POSTER1_small_s_3

کلیه علاقه‌مندان (دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی کسانی که آشنایی چندانی با نجوم ندارند) می‌توانند در این همایش حضور یابند و جهت پیش‌ثبت‌نام، حداکثر تا تاریخ ۳۰ اَمردادماه ۱۳۹۴، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایند. پس از تایید ثبت نام اولیه، با پذیرفته‌شدگان در خصوص نهایی کردن ثبت نام، هزینه ثبت نام و سایر جزئیات مکاتبه خواهد شد (یا تماس گرفته خواهد شد). از آن‌جا که ظرفیت پذیرش محدود است، اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به تکمیل و ارسال فرم زیر نمایند:

فرم ثبت نام (پایان مهلت ثبت نام)

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ (آقای نظام) و یا ۰۹۱۵۵۰۰۹۸۰۵ (آقای مطیعی) و یا ۰۹۱۵۴۵۲۳۴۸۸ (خانم علیزاده) تماس حاصل فرمایید (در صورت عدم پاسخگویی سوال خود را ارسال نمایید تا به آن پاسخ داده شود).

2 دیدگاه در “برگزاری همایش استانی نجوم آماتوری (لغو شد!)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *