تاریخ برگزاری: جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴

زمان: از ساعت ۱۹ الی ۲۳

مکان: برج تاریخی رادکان

chenaran-radkan

هزینه ثبت نام:

در صورت حضور با وسیله نقلیه شخصی:  ۱۵۰۰۰۰ ریال (پانزده هزار تومان)

در صورت تمایل به استفاده از وسیله ایاب و ذهاب:  ۳۰۰۰۰۰ ریال (سی هزار تومان). این متقاضیان بایستی برای حرکت از مشهد به سمت رادکان راس ساعت ۱۷:۳۰ در محل میدان آزادی (فلکه پارک)، روبه‌روی رستوران رویال طلایی حضور داشته باشند.

هزینه ثبت نام در برنامه برای شرکت‌کنندگان در کلاس‌های نجوم مقدماتی انجمن (تابستان ۱۳۹۴)، درصورتی که با وسیله نقلیه شخصی حضور یابند، رایگان است و در صورت تمایل به استفاده از وسیله ایاب و ذهاب، ۱۵۰۰۰۰ ریال (پانزده هزار تومان) می‌باشد.

مهلت ثبت نام: پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴

زمان حرکت از مشهد: ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴

محل حرکت از مشهد: میدان آزادی (فلکه پارک)، روبه‌روی رستوران رویال طلایی

توضیحات ضروری:

– به منظور کاهش هزینه ثبت نام، امکان حضور در برنامه با وسیله نقلیه شخصی فراهم شده است. تیم اجرایی ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۱۹ تیر ۹۴ از میدان آزادی (فلکه پارک) به سمت رادکان حرکت خواهد کرد. شرکت‌کنندگانی که با مسیر آشنایی ندارند می‌توانند راس ساعت ۱۷:۳۰ با وسیله نقلیه خود در محل میدان آزادی (فلکه پارک) روبه‌روی رستوران رویال طلایی حضور داشته باشند.

– مسؤولیت بیمه، حوادث احتمالی و … تماما به عهده شرکت‌کنندگان محترم می‌باشد.

– در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌نمایید حتما آن را به همراه داشته باشید. پیشنهاد می‌شود دفترچه بیمه خود را نیز به همراه داشته باشید.

– به منظور کاهش هزینه ثبت نام تامین پذیرایی افطار، چای و سایر نوشیدنی‌ها، میان وعده، تنقلات بدون ضایعات و … به عهده شرکت‌کنندگان محترم می‌باشد.

– از شرکت کنندگان محترم اکیدا تقاضا می‌شود شئونات اسلامی را از زمان حرکت، در طول برنامه و تا پایان آن کاملا رعایت فرمایند. روشن کردن آتش در محل، دور شدن از محل برگزاری برنامه و گروه، پخش موسیقی با صدای بلند، استفاده از چراغ‌قوه با نور شدید و مزاحم، عکاسی با فلاش بدون اعلام قبلی و استفاده از پوشش‌های نامتعارف در طول برنامه ممنوع می‌باشد. همچنین شایسته است برای ایجاد محیطی آرام و سفری لذت‌بخش، از قوانین و برنامه‌هایی که توسط تیم اجرایی اعلام می‌شوند پیروی نماییم.

– در صورتی که دارای تلسکوپ، دوربین دوچشمی، دوربین عکاسی (به همراه سه پایه) و … هستید، می‌توانید آن‌ها را به همراه خود بیاورید.

برای ثبت نام، پس از واریز مبلغ به حساب شماره ۱۵۳۵۷۹۴۰۸۵

(شبا: IR97  ۰۱۲۰  ۰۲۰۰  ۰۰۰۰  ۱۵۳۵  ۷۹۴۰  ۸۵)

دارای شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۸۰۰۳۱۲۰

نزد بانک ملت به نام آقای احمد نظام، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید (تکمیل این فرم به منزله موافقت با موارد فوق می‌باشد و با ارسال آن تعهد خود نسبت به رعایت تمام مندرجات این اطلاعیه را اعلام می‌نمایید).

فرم ثبت نام (اتمام مهلت ثبت نام)

در صورت نیاز به راهنمایی با شماره‌های ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ و یا ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ تماس حاصل فرمایید (در صورت عدم پاسخگویی سوال خود را ارسال نمایید تا به آن پاسخ داده شود).

توجه داشته باشید که فیش واریز وجه و یا کپی آن را حتما نزد خود نگه دارید و در اولین فرصت  تصویری خوانا از فیش واریزی را به آدرس toossky@yahoo.com ارسال فرمایید و یا اصل فیش یا کپی آن را در هنگام حرکت یا هنگام حضور در محل برگزاری برنامه به مسؤولین اجرایی ارائه دهید.

9 دیدگاه در “برگزاری برنامه رصد آموزشی در کنار برج تاریخی رادکان، تیر ۱۳۹۴

  1. با توجه به درخواست برخی از متقاضیان محترم، این کار انجام شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید. با تشکر.

  2. سلام
    اگه بخوایم دو نفر همراه تو این برنامه ثبت بکنیم، باید دو تا فیش واریزی بگیریم و تک تک فرم را تکمیل کنیم یا این که با یک فیش واریزی به مبلغ دو نفر هم میشه و تو قسمت ثبت نام اسم یک نفر را بنویسیم؟
    با تشکر

  3. با سلام. بله جسارتا به ازای هر نفر باید مبلغ ثبت نام (و در صورت تمایل به استفاده از وسیله ایاب و ذهاب، با احتساب مبلغ مربوطه) واریز شود. موفق باشید.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم واسه این برنامه پیشنیاز خاصی لازم هست یا نه افراد عادی هم میتونن شرکت کنن؟
    با تشکر فراوان

  5. با سلام و خسته نباشید
    این هزینه ۱۵ تومان در ازای چه خدماتی می باشد؟
    در ضمن آیا طی مسیر جاده خاکی هم وجود دارد یا تماما آسفالته می باشد؟

    با تشکر

  6. جناب آقای نیکدل. با سلام. بخشی از این هزینه برای موارد غیرمترقبه، بخشی برای کمک به صندوق انجمن و بخش دیگری به عنوان حق‌الزحمه کارشناسان انجمن (در صورتی که چیزی باقی بماند) می‌باشد. جاده تا درِ ورودی برج آسفالت است و تنها محوطه برج خاکی است. موفق باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *