طبق اعلام قبلی و با هماهنگی های صورت پذیرفته، رصدخانه دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، در روزهای دوشنبه ۹۴/۱/۳۱ ، سه شنبه ۹۴/۲/۱ و چهارشنبه ۹۴/۲/۲ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ میزبان علاقه مندانی است که قبلا در باشگاه نجوم و یا دفتر انجمن ثبت نام کرده‌اند.

سایر علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ با متنی حاوی عنوان “متقاضی رصد” و در ادامه درج نام و نام خانوداگی خود و همراهان، برای شرکت در برنامه سه‌شنبه و چهارشنبه ۱ و ۲ اردیبهشت ۹۴ (از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰) اقدام نمایند. در صورت تایید و وجود ظرفیت، پیامی حاوی متن “تایید شد” برای متقاضی ارسال می‌گردد. پس از دریافت این پیام حضور در برنامه های رصدی در تاریخ های ذکر شده بلامانع است.

به پیام هایی که حاوی نام و نام خانوادگی متقاضی (متقاضیان) نباشند، به دلیل عدم امکان انجام هماهنگی نهایی با انتظامات دانشگاه، پاسخ داده نخواهد شد.

از شرکت کنندگان گرامی تقاضا دارد شئونات مدنظر دانشگاه فردوسی مشهد (پوشش مناسب و …) را رعایت فرمایند. در غیر این صورت ممکن است از ورود متقاضی به محوطه دانشگاه و یا دانشکده ممانعت به عمل آید.

4 دیدگاه در “برگزاری برنامه رصدی در رصدخانه دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت هفته نجوم

  1. سرکار خانم یاسمن. متاسفانه ما از برنامه هایی که دوستان منجم در نیشابور دارند و یا خواهند داشت خبری در دست نداریم. برای راه اندازی سریع تر افلاک نمای بزرگ نیشابور نیز از صمیم قلب دعا می کنیم. موفق باشید.

  2. مرسی.من دانشجوی مشهد نیستم ولی خب خیلیییییی علاقه به نجوم و رصد دارم.میتونم تو برنامه های تابستونتون شرکت کنم؟
    دانشجو این مملکت هستم دیگه به هر حال :)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *