یکصد و سی و هفتمین باشگاه نجوم مشهد پنجشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۳۹۳، ساعت ۱۶ در آمفی تئاتر دبیرستان حسین فاتح برگزار خواهد شد. آدرس: بلوار هفت تیر ( آب و برق )، میدان صحیفه ( میدان هشتصد)، خیابان هنر، دبیرستان حسین فاتح

برنامه باشگاه ۱۳۷
عنوان سخنران از تا
تلاوت قرآن ۱۶:۰۰ ۱۶:۰۵
اخبار نجومی سینا خسروانی ۱۶:۰۵ ۱۶:۲۵
آسمان شب تیم برگزار کننده ۱۶:۲۵ ۱۶:۴۰
کهکشان ما صبا اعتضاد رضوی ۱۶:۴۰ ۱۷:۰۰
گزارشی از رصدخانه مدرسه راهنمایی شهید هاشمی نژاد مشهد امین قنبری راد ۱۷:۰۰ ۱۷:۲۵
مسابقه* / پرسش و پاسخ ۱۷:۲۵ ۱۸:۰۰

* تیم اجرایی باشگاه های نجوم مشهد قصد دارند در هر باشگاه و به شرط استقبال حضار گرامی، اقدام به برگزاری یک مسابقه حضوری نمایند. از شرکت کنندگان در این مسابقه پس از حضور بر روی سن، تعدادی سؤال نجومی (عموما مرتبط با مباحث نجوم مقدماتی) پرسیده خواهد شد و به برنده جایزه‌ای به رسم یادبود تقدیم خواهد گردید. از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه  تقاضا دارد ضمن ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، سن، مقطع تحصیلی، رشته) از طریق پست الکترونیکی به نشانی toossky@yahoo.com و با عنوان “مسابقه”، حداکثر تا پایان وقت چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳، آمادگی خود را اعلام فرمایند. در صورتی که تعداد متقاضیان شرکت در مسابقه به حد نصاب (حداقل سه نفر) نرسد، پرسش و پاسخ نجومی، برنامه‌ی جایگزین خواهد بود.

با توجه به حساسیت حراست محترم اداره آموزش و پرورش ناحیه، از حضار محترم تقاضا دارد نسبت به رعایت کامل پوشش، حجاب و شئونات اسلامی، بیش از پیش کوشا باشند. با سپاس فراوان.

یک دیدگاه در “اطلاعیه برگزاری یکصد و سی و هفتمین باشگاه نجوم مشهد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *