سیستم اشتراک و دریافت مطالب سایت انجمن نجوم مشهد راه اندازی شد. برای ثبت نام آدرس پست الکترونیک خود را در فیلد پایین سمت راست صفحه وارد نموده و بر روی دکمه اشتراک کلیک کنید. اشتراک شما به فعال سازی نیاز دارد. بدین منظور پس از اتمام مراحل یاد شده صندوق پست الکترونیک خود را چک نموده و بر روی لینک فعال سازی که برایتان پست شده کلیک کنید.

اخبار آپلود شده سایت در ساعت ۲۴ هر روز به مشترکین ایمیل می شود.

(درحال حاضر این بخش غیرفعال است).

با تشکر
پشتیبانی فنی

31 دیدگاه در “اشتراک از طریق ایمیل

  1. سلام من امروز وارد وب سایتتون شدم امیدوارم شما باوب سایتتون اطلاعات زیادی دراختیارمون قراربده

  2. سایت جذابی دارید اگر تصاویرنجومیتان را افزایش دهید بر جذابیت این سایت افزوده اید با تشکر از مطالب جالبتان

  3. با عرض سلام خدمت سرکار خانم وظیفه دان
    لطفا مجددا در بخش اشتراک ایمیل خود را وارد فرمایید. با سپاس

  4. سلام وممنون بخاطر سایت خوبتون.
    مندرسایت شما به زودی با اجازه پدر ومادر سبتناممیکنم.با تشکر

  5. عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  6. با سلام و خسته نباشید.من علاقه مند به یادگیری نجوم هستم اما کلاس آموزش مقدماتی در مشهد پیدا نمی کنم.اگر ممکنه راهنمایی کنید.ممنون

  7. سرکار خانم صدیقی. با عرض سلام. امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در دست انجام است به زودی شاهد آغاز دوره های آموزشی در انجمن باشیم. موفق باشید.

  8. با سلام. تنها کافی است آدرس پست الکترونیکی خود را در بخش مربوطه در صفحه اول سایت وارد و روی دکمه اشتراک کلیک نمایید. پس از فعال سازی اشتراک شما طی مراحلی که مشاهده خواهید فرمود، اخبار آپلود شده سایت در ساعت ۲۴ هر روز برای شما ایمیل می شود. موفق باشید.

  9. با سلام. قبلا تعدادی انجمن فعال در نیشابور وجود داشتند. درحال حاضر متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

  10. سلام
    اینکه یه انجمن فعال داریم عالیه ولی چرا محیط سایتتون یه طوریه که آدم خوابش میگیره؟
    من یه علاقه مند به نجومم که جدیدا جذب سیاهچاله ها و موضوعات نسبیت و سفر در زمان و اینا شدم. ممکنه مطالبی در این باره برامون بذارید؟ شاید بقیه هم علاقه مند باشن.

  11. سلام. با توجه به موضوع فعالیت انجمن (آماتوری و تریجی) این امکان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات در این خصوص می‌توانید به سایت‌های دیگر مراجه فرمایید.

  12. با سلام. فعلا با توجه به توان انجمن، سایت ما بیشتر به اطلاع رسانی برنامه‌ها و اخبار انجمن اختصاص دارد. سایت‌های دیگری هستند که می‌توانید در آن‌ها از اخبار به روز و بیشتری در مورد نجوم بهره‌مند شوید. .موفق باشید.

  13. با سلام. برای عضویت در گروه تلگرام انجمن، شماره تماس تلگرام خود به همراه متن “درخواست عضویت در گروه تلگرام” را به شمار ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ ارسال فرمایید. با تشکر.

  14. با سلام ، ضمن عرض خسته نباشید خیلی خوشحالم که به تازگی عضو انجمن شدم فقط ای کاش برنامه های رصد رو بیشتر کنید تا علاقه مندان بیشتر لذت ببرند . ممنون از همگی

  15. با سلام و سپاس. در حال برنامه‌ریزی برای تحقق این موضوع هستیم. موفق باشید.

قسمت نظرات بسته شده است.